Sıfır Satılık İphone 5s Garantili Faturalı Türkiye Yasallığında


Sıfır Satılık İphone 5s Garantili Faturalı Türkiye Yasallığında


********  SATILMIŞTIR  ************











Puanlar ve çeklerimle İki adet satın aldığım eşimin başka telefon istemesi nedeniyle naylon jelatini açılmamış kutusunda sıfır garantili faturalı olan orjinal apple iphone 5s  hafıza 32 gb satılıktır. Kendim de kullanmaya başladım hızlı ve tasarımı bana göre çok kaliteli .telefonu elinizde tutunca kendinize bi güven ve sıcaklık bi kalite bi zeginlik olduğunu fark ediyorsunuz (:  şık tasarımı ,   telefon boyutu çok önemli mesala htc one nın tasarımı da ne kadar çok hoşuma gitsede htc one büyük telefon cebe sığması ve herkes tarafından ekranının görünmesi gibi olmadğı için ,  ince zarif olması çok önemli ama gel gelelim eşime bunu anlatamıyorum o yüzden bu telefon satılıktır alan kişi güzel günlerinde kullanması dileğimle şimdiden hayırlı uğurlu selametli olsun. 

Yüklenen resimler itelefonun gerçek resimleridir. Siyahtır 32 gb dir

Factory Simlock ( simfree ) ve Simlocklu telefonlar gibi sorun çıkartmıyor  hazır kullanıma açık imei yasal Faturada Türkiye kayıtlı
Yurtdışı pasaport kayıtlı . sonradan geçici kayıt gibi problem çıakrtmayacak böyle dertleri yoktur


Karşılaştrma akakçe en ucuz fiyat 2,285 tl   http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-apple-iphone-5s-32gb-fiyati,1424080.html

Ucuz hesaplı Şok Fiyat 2,130 TL  Tasarrufunuz 155 tl kargo ücreti tarafımdan karşılanıp gönderilecektir.Ekonomisini düşünenler için mantıklı akıllı bir seçim olacağını inanıyor iyi alışveirşler diliyorum.

Fiyat : 2.130  TL

tel 534 866 65 21