Nintendo 3ds R4 İTT Kart (3Ds/Dsi xl/Dsi II/Ndsl) Türkiye Kocaeli


Nintendo 3ds R4 İTT Kart (3Ds/Dsi xl/Dsi II/Ndsl)



Nintendo 3ds R4 İTT 3DS/DSi XL/DSi/DS Lite/ DS için KART 

Önemli: Güç yeterli olduğundan emin olun! 

S: DSTWO yazılımını yükseltmek için? 

Adım 1: indir firmware .http://www.r4itt.net/?c=gameklist3
Adım 2:  MicroSD için "RTS3.03.English" olarak yükseltme dosyasını açın ve kopyala 
Adım 3: emin olun sizin MicroSD içinde R4 dosyaları yoksa yukarıdaki linkten indirin 
Adım 4: DS konsolu (NDS DS Dslite DSi 3DS) bul En son sürümü konsol EOS sistemi varsa, bu EOS sistemini çalıştır, 
Adım 5: Ds Gücü açın, EOS yükseltme dosyasını algılar, yükseltmek için tuşa basın. Şimdi, R4 Kart en son sürümü konsol destekler ve yükler. 


12 / 06 / 2014 tarihli en son CFW versiyon bu linkte http://www.r4itt.net


Ürün sadece nintendo 3DS/DSi XL/DSi/DS Lite/ DS için geçerlidir 



* Kutu içeriği resimdeki gibidir 

-R4 Aktarım Kartuşu 

- İkinci eldir


özellikleri : 

-  Ds oyunlarını açar 

- (BMP, JPEG, JPG, PNG, TIF, GIF, TXT, PDF) destekler 

- bütün nintendo ds oyunlarını oynabilirsiniz. 


Herşeyi bu kartta bulabilirsiniz. 


hızlı gönderi 25 tl . 

normal fiyat  50 tl .

Türkiye ve Almanyaya kargo yapılır. 

güvenli kredi kartlı taksitli satın almak için tıkla 

0 534 866 65 21